7 Aralık 2010 Salı

Duşta

Merabalar, Ben Ebru 1987 İzmir doğumluyum,şu an Ankara da özel bir şirkette çalışmaktayım. Bu olay gerçek olup Lise yıllarında başımdan geçmiştir.
Giriş
Lise 1. sınıfa yeni başladığım seneydi. Diğer dersler pek zorlamasa da Matematik ağzıma sıçıyordu. İlk dönem Hocaya yalvar yakar zayıfı kurtardım. Ancak ailem 2. dönemde durumu düzeltmemi şart koştu.
9 Eylül Matematik Bölümünde okuyan bir akrabamızdan bana özel ders vermesini istediler. Hikayem de böle başladı.

Gelişme
Erol Abi 20-21 yaşlarında oldukça düzgün fizikli vede kibar biriydi.
İlk birkaç ders bişey yaşamadık. Ancak zekası ve tavırlarıyla beni gittikçe etkilemeye başladı. Acaba bende onu etkileyebilir miyim düşüncesiyle daha rahat elibiseler giyiyor, daha şuh konuşuyordum.
Samimiyetimiz gittikçe arttı, bana daha yakın oturuyor, elini omzuma atıyordu. kolay sorular soruyor,çözünce de aferin deyip saçımı okşuyordu.

Annemlerin olmadığı birgün Erol Abiyi çağırdım. Hafif makyaj yapıp okulda giydiğim mini eteği giydim. Üzerime de artık içine sığmadığım eski bir gömlek giydim. Sütyen de takmadım.
Beyaz ve dar gömleğin altından yeni çıkan memelerim oldukça dik ve diri duruyordu. Erol abi kapıda beni görünce duraksadı, heyecanı ses tonundan belliydi. Yine de normal davranıp, hislerini belli etmedi. Her zamanki gibi derse geçtik. Yanyana masada yerimiz aldık. O anlattıkça ben soru soruyor gitgide de yanına sokuluyordum. Sol bacağım tamamen sağ bacağına temas halindeydi.
Sonuç
Ben bir notlara bir Erol abinin kucağına bakıyordum. Kabarmaya başlayınca atağa geçtim:
__ÜFff..Amma da sıcak burası..
deyip gömleğin üst düğmesini çözdüm. Zaten dar elbiseye sığmayan göğüslerim iyice meydana çıktı. Erol Abi:
__İstersen ara verlimm..
__Yoo..en heyecanlı yerindeyiz.
deyince yutkundu. Heralde akrabalığımızdan dolayı çekiniyordu.
Daha fazla dayanamadım, sol bacağımı sağ bacağının üstüne attım. Erol abi birden elini enseme attı ve dudağımdan öpmeye başladı.
İşte özlemini çektiğim şey gerçek oluyordu. Birkaç dakika öpüştük.
Sağ eli omzuma doğru kaydı, sonra sağ mememi avuçladı. Sol eliyle de bacaklarımı, kasıklarımı okşadı. Mastürbasyon yapıyordum ama hiç böle zevk yaşamamıştım. Sonra öpmeyi bıraktı,boynumu yalaya yalaya aşağı indi. Gömleğimi çıkardı. Memelrimi avuçluyor, yalıyor hatta ısırıyordu.
Ben yeter, dedim. Ama durmak bilmiyordu. Yeter deyip ayağa kalktım. Zavallı herşey bitti sandı. Öylece karşımda susmuş bana bakıyordu.
Biraz uzaklaşıp eteğimi çıkardım. Sadece külot kalmıştı. Yatağıma uzandım. Külotumu çıkarıp yere attım. Erol abi de soyundu. Pantolunu çıkarınca kalkmış siki külot altında harika görünüyordu.
Üzerime uzandı,dudağımdan öptü tekrar meme uçlarımı emdi.
Alel acele aşağı inip sulanmış amımı yaladı.
__Hazır mısın. dedi.
__Evet..ama girmeden önce bir görebilrimiyim, dedim.
Yataktan indi, yanıma geldi. Külotunu 2 yandan tutup aşağı çektim.
Kalkmış siki Lop diye çıkıverdi. Tutup öptüm. Yalamaya başlıyordum ki: "Yalama şimdi boşalmayım" dedi. Tekrar yatağa uzandı. Sikini tutup amıma hizaladı. İttire ittire kafasını soktu. Hafif canım yanınca duraksadı. 1 dk sonra kalanı da kökleyip bekaretimi aldı.(Artık özgürdüm :)))
Yavaş yavaş gidip gelmeye başladı,sonra hızlandı. O vurdukça yatak sallanıyordu. Eğildi iyice üzerime abandı,omzundan tutup geriye kaymama engel oldu. Artık daha derinde hissediyordum. Kendime engel olamayıp çığlık çığlığa boşaldım. Ne duyduğum hazza ne de çıkardığım böğürme misali sese inanamıyordum. Hemen ardımdan o da içimden çıktı. Sikini tutarak göğsüme oturdu. Memelerimi bir araya tutup arasında git gel yaptı ve boynuma doğru fışkırdı.
Yanıma uzandı,ölece sessizce..Biraz sonra "Nasılsın" dedi. Bende "harika bişeymiş bu, neden önce yapmadık ki "dedim. boynumdan öptü "Daha çok yaparız, yeter ki sen iste" dedi.
Birlikte duş alıp temizlendik, bir hafta sonrasına randevulaşıp ayrıldık. Beğendiyseniz devamını da yazabilirim.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa